Adminisztráció, irodai munka

Értékesítési asszisztens pozícióban álláslehetőség Budaörsön

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Budaörs
2019. 09. 12. 15:52
Jelentkezem

SARANTIS Hungary Kft az FMCG szektorban tevékenykedő vezető cégek egyike, meghatározó márkákkal és számos európai országbani jelenléttel, magyarországi leányvállalatához keres adminisztrációs, támogató munkatársat értékesítés területre. 


Feladatok:

  • Kereskedelmi osztály adminisztratív munkájának támogatása
  • A cég kereskedelmi partnereinek adminisztrációs tevékenységében való aktív közreműködés (forgalmi jelentések készítése, elemzése)
  • A cég kereskedelmi partnereitől kapott eladási adatok elemzése, azokból prezentációk készítése
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás
  • Ügyfélszolgálat (bejövő hívások, partner rendelések kezelése)
  • Partnerek „implant” feladatainak elvégzése

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • FMCG területen szerzett hasonló gyakorlat
  • Magas szintű számítógépes ismeretek (MS Office programok)
  • Motiválható személyiség, határozott fellépés
  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
  • Pontos, precíz, proaktív munkavégzés, jó helyzetfelismerő képesség

Előnyök:

  • SAP ismeret
  • CBA Táltos, STA lista ismerete
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • kihívásokkal teli multinacionális környezet
  • fejlődési és karrier lehetőség
  • cafeteria
  • céges mobiltelefon
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.