Adminisztráció - pénzügyi asszisztens állás Budaörsön

Skytec-Hungary Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Budaörs

2019. 02. 25.

Skytec-Hungary Kft. keres csapatába pénzügyi – adminisztratív területen jártas női vagy férfi kollégát, 4 órás munkakörbe. 

Szívesen várunk gyesről, gyedről visszatérni szándékozó jelöltet is.

Feladatok

Főbb feladatok:

  • adminisztratív feladatok ellátása
  • az üzletágvezető munkájának segítése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség, kifejezetten precíz munkavégzés, együttműködési készség, word, excel felhasználói szintű ismerete.



 

Előnyök

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Pénzügyi ismeretek, precizitás, szabálykövető attitűd, motiváció, szorgalom, angol nyelvismeret.

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel különleges tapasztalatot, de pénzügyi ismeret előnyt jelent.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást, de az angol nyelv ismerete előnyt jelent.

Amit kínálunk

  • betanítás
  • fiatalos, lendületes csapat
  • stabil munkahely
  • rugalmasság
  • kitűnő munkakörnyezet
  • folyamatosan növekvő vállalatnál saját karriercél megvalósításának lehetősége

Munkakezdés: március 1-től.

Munkavégzés helye:
2040 Budaörs, Gyár utca 2. (Bitep Ipari Park)